fbpx

Częste pytania

1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wszystkie zamówienia realizujemy błyskawicznie. Jeśli w ciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia nie dostałaś od nas e-mail potwierdzającego zamianę statusu na „w realizacji”, bądź „wysłane”, koniecznie skontaktuj się z nami pod e-mail: olastodolka@uado.pl

2. Czy mój przelew już do Was dotarł?

Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym są przekazywane do pakowania w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana przez nas wiadomością e-mail, która wysyłana jest na adres podany podczas zakupów.

3. Czy mogę coś zmienić w swoim zamówieniu?

Możemy dokonać każdej zmiany w twoim zamówieniu 🙂 Poprawimy podany przez Ciebie numer telefonu, adres, czy wybrany Paczkomat. Musi to jednak nastąpić przed przekazaniem przesyłki do pakowania. Jak tylko zauważysz błąd, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail z numerem zamówienia i krótkim opisem na adres olastodolka@uado.pl

4. Czy paczka z moim zwrotem dotarła już do Waszego magazynu?

Każdego dnia rozpatrujemy wszystkie zwroty, które do nas docierają 🙂 Po zeskanowaniu przesyłki przez magazyn i potwierdzeniu zgodności artykułów z tymi zaznaczonymi w formularzu, dokonujemy zmian w systemie i przekazujemy informację do naszej księgowości. Wszystkie przelewy realizowane są w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia zwrotu.

5. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Jeśli wybrałaś system płatności online Dotpay, paczka będzie w drodze do Ciebie już w kolejnym dniu roboczym. Nieco dłużej, ale tylko odrobinę, poczekasz na przesyłkę opłaconą przelewem tradycyjnym (do 3 dni roboczych).

6. Jakie są dostępne formy płatności?

Nasz sklep internetowy umożliwia trzy sposoby płatności:

1. Szybki przelew Dotpay (w tym płatność kartami Visa i Mastercard)

2. Przelew tradycyjny

3. Płatność przy odbiorze bezpośrednim w salonie

Jeśli po przejściu do kasy wybierzesz opcję nr 2, zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt na 5 kolejnych dni. Jeśli płatność nie wpłynie, po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

7. Czy mogę zmienić sposób płatności za zamówienie?

Takiej opcji nie ma w naszym menu. Ale jeśli szybko napiszesz na olastodolka@uado.pl, my anulujemy zamówienie, a Ty złożysz nowe, z formą płatności, która Ci odpowiada.

8. Co robić, jeśli podczas opłacania zamówienia wystąpił błąd?

Rozwiązanie jest proste. W takiej sytuacji możesz dokonać przelewu na nasz rachunek bankowy. Możesz też skontaktować się z nami, anulować zamówienie i złożyć nowe.

9. Jak długo będę czekać na pieniądze za zwrócony towar?

Jak tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu, sprawdzimy czy wszystko w porządku i poinformujemy Cię o tym. Mamy na to 7 dni roboczych. Jeśli zwrot zostanie uznany, natychmiast przelejemy pieniądze na Twoje konto.

10. Dlaczego nie otrzymałam zwrotu środków na konto?

Za pomocą numeru nadania swojej paczki, sprawdź jej aktualne położenie. Jeśli została ona przez nas przyjęta i jest z nami ponad 7 dni, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Problem wyjaśnimy priorytetowo!

Dodaj do koszyka